Siechnice, dnia 5 kwietnia 2024 r. WPN.6720.3.2024.AW
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA SIECHNIC
o przystąpieniu do sporządzenia Planu ogólnego gminy Siechnice
Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą o pizp, zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Siechnicach uchwały nr LXXXI/731/24 z dnia 29 lutego 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia Planu ogólnego gminy Siechnice. Jednocześnie na podstawie art. 39 ust 1, art. 46 pkt 1 i art. 51 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 z późn. zm.) zawiadamiam o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w ramach której zostanie opracowana prognoza oddziaływania na środowisko dla w/w aktu planowania przestrzennego. Z niezbędną dokumentacją sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miejskim w Siechnicach, ul. Jana Pawła II 12, 55 - 011 Siechnice.
Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionego projektu aktu planowania przestrzennego oraz do strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.
Zgodnie z art. 8g ustawy o pizp wniosek do projektu aktu planowania przestrzennego składa się na formularzu, o którym mowa niżej, w postaci:
1) papierowej, którą należy złożyć osobiście w Kancelarii Urzędu Miejskiego w Siechnicach (mieszczącej się na parterze budynku) lub wysłać na adres Urzędu Miejskiego w Siechnicach (ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice) za pośrednictwem operatora pocztowego,
2) elektronicznej, którą należy złożyć za pomocą poczty elektronicznej (przesyłając na adres: plan.ogolny@umsiechnice.pl wiadomość z dołączonym skanem wypełnionego formularza w postaci papierowej lub formularzem w formie dokumentu elektronicznego) lub za pomocą Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej - ePUAP (adresy skrytek ePUAP Gminy Siechnice podane są na stronie internetowej Gminy Siechnice pod adresem: https://www.siechnice.gmina.pl/strona-69-urzad_miejski_w_siechnicach.html ).
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 5 czerwca 2024 r.
Składający wniosek do projektu aktu planowania przestrzennego podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem lub uwagę, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu, takie jak adres do korespondencji ( w tym email) lub numer telefonu.
Wniosek do planu ogólnego należy wypełnić na formularzu pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego, zgodnym ze wzorem określonym przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. z 2023 r. poz. 2509) dostępnym na BIP-ie Gminy Siechnice pod linkiem:
Wniosek do strategicznej oceny oddziaływania na środowisko należy złożyć zgodnie z art. 40 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 z późn. zm.).
UWAGA!!!
Liczy się data wpływu do tut. Urzędu. Pisma niespełniające wyżej wskazanych warunków zostaną pozostawione bez rozpoznania.
Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Siechnic. Wnioski rozpatrywane są w trybie określonym w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, który nie przewiduje udzielania indywidualnych odpowiedzi na każdy wniosek.
Z up. BURMISTRZA
Dyrektor
Wydziału Gospodarki
Przestrzennej
i Nieruchomości
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w procedurze sporządzania planu ogólnego.
Zgodnie art. 17a oraz art. 8a ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, wykonując obowiązek o którym mowa w art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwanego dalej RODO, informuje, że w przypadku danych osobowych zawartych we wnioskach, o których mowa w powyższym ogłoszeniu:
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Siechnicach jest Gmina Siechnice – dane kontaktowe: ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice, tel. 71 786 09 01, biuro@umsiechnice.pl. Administrator Danych Osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: iod@umsiechnice.pl .
- Dane osobowe będą przetwarzane w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz na podstawie art. 1 pkt 1 i pkt 12 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i art. 42 pkt 1 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, realizowanych w celach związanych z udziałem społeczeństwa w opracowywaniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, o których mowa w niniejszym obwieszczeniu, oraz strategicznej oceny oddziaływania na środowisko wyżej wymienionego studium.
- W związku z przetwarzaniem danych odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, a także inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Siechnice przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Burmistrz Siechnic.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane oraz zgodnie z okresem archiwizacji określonymi przez obowiązujące przepisy.
- Przysługuje prawo żądania dostępu do treści swoich danych osobowych oraz uzyskania ich kopii, prawo do sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Jeżeli dane osobowe nie zostały zebrane od osoby, której dane dotyczą – osobie tej przysługuje prawo dostępu do wszelkich informacji o ich źródle pod warunkiem, że nie wpływa to na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano.
- Podanie danych osobowych jest wymagane, zgodnie z art. 8c ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
Zbierane i przetwarzane dane osobowe nie są poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Dane nie są przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej