Wyłożenie do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania obrębu Biestrzyków, gmina Siechnice, wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, w terminie od 05 lipca 2021 r. do 27 lipca 2021 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Siechnicach, - Wydział Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości, ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice, w godzinach pracy urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Siechnice pod adresem: https://siechnice.bip.gov.pl/ a także na stronie internetowej Gminy Siechnice pod adresem: http://www.siechnice.gmina.pl w zakładce „Plany Zagospodarowania (MPZP)”.
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie planu miejscowego rozwiązaniami odbędzie się w dniu 14 lipca 2021 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Siechnicach, ul. Jana Pawła II 12, w Sali Sesyjnej nr 301 na III piętrze o godz. 13:00.
Informuję, że podczas wizyty w Urzędzie Miejskim w Siechnicach należy stosować się do obowiązku zakrywania ust i nosa, nałożonego przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 06 maja 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. 2021 r., poz. 879) oraz zarządzenie Nr 75/2021 Burmistrza Siechnic z dnia 08 czerwca 2021 r. w sprawie rozwiązań mających na celu przeciwdziałanie COVID-19 w Urzędzie Miejskim w Siechnicach. Podczas wizyty w Urzędzie należy zachowywać co najmniej 1,5 metrowy dystans społeczny i korzystać ze środków do dezynfekcji rąk, które dostępne są przy drzwiach do windy na każdym piętrze Urzędu.
Jednocześnie informuję, że istnieje możliwość wzięcia udziału w w/w dyskusji publicznej za pomocą środków komunikacji elektronicznej. W celu uczestnictwa w dyskusji publicznej w formie elektronicznej należy z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem przesłać, za pomocą poczty elektronicznej zgłoszenie, na adres: planowanie@umsiechnice.pl, podając w treści imię i nazwisko oraz adres zamieszkania, a także adres poczty elektronicznej, na który ma zostać wysłany link z możliwością dołączenia do spotkania (jeżeli będzie to adres poczty elektronicznej inny niż adres, z którego zostało wysłane zgłoszenie). Uczestnictwo w dyskusji publicznej możliwe będzie poprzez program Microsoft Teams, który należy zainstalować na swoim komputerze lub skorzystać z przeglądarki EDGE lub Chrome.
Uwagi należy składać do Burmistrza Siechnic w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 sierpnia 2021 r. w formie papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej na adres: planowanie@umsiechnice.pl, a także ustnie do protokołu, z podaniem imienia i nazwiska albo nazwy oraz adresu zamieszkania albo siedziby, a także oznaczenia nieruchomości, której uwaga lub wniosek dotyczy.