Karina Chojnacka-Netter, tel. 786 09 72, pok. 207
Do zadań Wydziału Inwestycyjnego należy:
1) prowadzenie spraw inwestycyjnych Gminy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
2) współdziałanie z komórkami Urzędu w zakresie planowania, przygotowywania i realizacji inwestycji
i remontów;
3) organizowanie i przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych obiektów budowlanych, nadzorowanie terminowości usuwania wad i usterek stwierdzonych podczas kontroli z właściwym dokumentowaniem podejmowanych działań;
4) sporządzanie okresowych sprawozdań z zakresu zadań Wydziału;
5) prowadzenie spraw związanych z planowaniem zadań realizowanych przez Wydział i kontrola ich wydatkowania;
6) przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia przez radców prawnych spraw
z zakresu windykacji należności Gminy Siechnice z tytułu naliczonych kar umownych;
7) zapewnienie właściwego i terminowego obiegu dokumentów finansowo – księgowych w ramach realizowanych zadań;
8) sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań z działalności wydziału;
9) współpraca z organami Siechnickiej Inwestycyjnej Spółki Komunalnej sp. z o.o. oraz Zakładu Gospodarki Komunalnej sp. z o.o.;
10) inne zadania wynikające z odrębnych przepisów lub zarządzeń Burmistrza.