Dyrektor Karina Chojnacka-Netter, tel. 786 09 72, pok. 207
Do zadań Wydziału Inwestycyjnego należy:
1) realizacja zadań inwestycyjnych Gminy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
2) współdziałanie z komórkami Urzędu w zakresie planowania, przygotowywania i realizacji inwestycji
i remontów;
3) organizowanie i przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych obiektów budowlanych, nadzorowanie terminowości usuwania wad i usterek stwierdzonych podczas kontroli z właściwym dokumentowaniem podejmowanych działań;
4) sporządzanie okresowych sprawozdań z zakresu zadań Wydziału;
5) prowadzenie spraw związanych z planowaniem zadań realizowanych przez Wydział i kontrola ich wydatkowania;
6) przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia przez radców prawnych spraw
z zakresu windykacji należności Gminy z tytułu naliczonych kar umownych;
7) współpraca z organami Siechnickiej Inwestycyjnej Spółki Komunalnej sp. z o.o. oraz Zakładu Gospodarki Komunalnej sp. z o.o.;
8) realizacja wniosków jednostek pomocniczych finansowanych z funduszu sołeckiego lub inicjatyw społecznych z wydatków inwestycyjnych;
9) udział w komisjach związanych z ustalaniem i szacowaniem strat powstałych w mieniu Gminy
lub w gospodarstwach domowych z terenu Gminy wynikających z nagłych zjawisk hydrologiczno-meteorologicznych lub innych zdarzeń losowych;
10) opracowywanie, nadzór i koordynacja wykonywanych umów zawieranych z podmiotami zewnętrznymi dotyczących budowy, przebudowy i modernizacji dróg i placów gminnych;
11) zapewnienie właściwego i terminowego obiegu dokumentów finansowo-księgowych w ramach realizowanych zadań;
12) sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań z działalności Wydziału;
13) wykonywanie innych zadań wynikających z odrębnych przepisów lub zarządzeń Burmistrza.