Informuje się, że Burmistrz Siechnic wyznaczył Koordynatora do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim w Siechnicach. Funkcję tę będzie pełnił Pan Maciej Szymański.
Podstawa prawna:
Wyznaczenie koordynatora do spraw dostępności stanowi realizację obowiązku nałożonego na podmiot publiczny przez ustawę z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062).
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:
- wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski w Siechnicach i jednostki organizacyjne Gminy;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miejski w Siechnicach i jednostki organizacyjne Gminy;
- monitorowanie działalności Urzędu Miejskiego w Siechnicach i jednostek organizacyjnych Gminy w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe:
Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Miejskim w Siechnicach – Maciej Szymański
Urząd Miejski w Siechnicach
ul. Jana Pawła II 12
55-011 Siechnice
telefon: 71 786 0929
e-mail: mszymanski@umsiechnice.pl