Zgodnie z przepisami art. 11 pkt 7 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r. poz. 503 z późn. zm.) udostępniam projekt zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Siechnice dla terenu obejmującego część obrębu Kotowice, wyłożony do publicznego wglądu w dniach od 7 lutego 2023 r. do 1 marca 2023 r.
Z wersją papierową projektu można zapoznać się w okresie wyłożenia w Urzędzie Miejskim w Siechnicach, ul. Jana Pawła II 12, pokój nr 215, w godzinach pracy urzędu.
Przypominam, że dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie zmiany studium rozwiązaniami odbędzie się w dniu 1 marca 2023 r. (środa) o godz. 1600 w Urzędzie Miejskim w Siechnicach, ul. Jana Pawła II 12, w Sali Sesyjnej (nr 301) na III piętrze.
Informuję, że istnieje możliwość wzięcia udziału w w/w dyskusji publicznej za pomocą środków komunikacji elektronicznej. W celu uczestnictwa w dyskusji publicznej w formie elektronicznej należy z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem przesłać, za pomocą poczty elektronicznej zgłoszenie, na adres: planowanie@umsiechnice.pl, podając w treści imię i nazwisko oraz adres zamieszkania, a także adres poczty elektronicznej, na który ma zostać wysłany link z możliwością dołączenia do spotkania (jeżeli będzie to adres poczty elektronicznej inny niż adres, z którego zostało wysłane zgłoszenie). Uczestnictwo w dyskusji publicznej możliwe będzie poprzez program Microsoft Teams, który należy zainstalować na swoim komputerze lub skorzystać z przeglądarki EDGE lub Chrome.
Jednocześnie przypominam o możliwości zapoznania się z niezbędną dokumentacją związaną z przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko ww. projektu zmiany studium, w terminie i miejscu podanym powyżej, a także o możliwości złożenia uwag.
Zgodnie z art. 54 ust. 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.) zasady wnoszenia uwag i wniosków określają przepisy w/w ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
Zgodnie z art. 11 ust. 8 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, każdy, kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie zmiany studium, może wnieść uwagi.
Uwagi należy składać na piśmie do Burmistrza Siechnic lub ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Miejskiego. Jako wniesione na piśmie uznaje się również uwagi przesłane na adres planowanie@umsiechnice.pl w postaci elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Uwagi należy składać z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16 marca 2023 r. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Siechnic.
W/w informacje i terminy zostały określone w ogłoszeniu/obwieszczeniu z dnia 26 stycznia 2023 r., przekazanym do publicznej wiadomości zgodnie z przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.