Dyrektor Karina Chojnacka-Netter, tel. 786 09 72, pok. 207
Do zadań Wydziału Inwestycyjnego – Zespół Kubaturowy należy realizacja poniższych celów w zakresie inwestycji kubaturowych:
1) realizacja zadań inwestycyjnych Gminy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
2) współdziałanie z komórkami Urzędu w zakresie planowania, przygotowywania i realizacji inwestycji i remontów;
3) sporządzanie okresowych sprawozdań z zakresu zadań kubaturowych;
4) prowadzenie spraw związanych z planowaniem zadań realizowanych przez Wydział i kontrola ich wydatkowania;
5) przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia przez radców prawnych spraw z zakresu windykacji należności Gminy z tytułu naliczonych kar umownych;
6) współpraca z organami Siechnickiej Inwestycyjnej Spółki Komunalnej sp. z o.o. oraz Zakładu Gospodarki Komunalnej sp. z o.o.;
7) realizacja wniosków jednostek pomocniczych finansowanych z funduszu sołeckiego lub inicjatyw społecznych z wydatków inwestycyjnych;
8) udział w komisjach związanych z ustalaniem i szacowaniem strat powstałych w mieniu Gminy lub w gospodarstwach domowych z terenu Gminy wynikających z nagłych zjawisk hydrologiczno-meteorologicznych lub innych zdarzeń losowych;
9) opracowywanie, nadzór i koordynacja wykonywanych umów zawieranych z podmiotami zewnętrznymi dotyczących budowy, przebudowy i modernizacji dróg i placów gminnych;
10) zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów finansowo-księgowych w ramach realizowanych zadań;
11) sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań z działalności;
12) wykonywanie innych zadań wynikających z odrębnych przepisów lub zarządzeń Burmistrza.