Informacja Związku Międzygminnego „Ślęza-Oława” o udogodnieniach dla przedsiębiorców ograniczających działalność ze względu na COVID-19
Archiwum
Wtorek, 21.04.2020Data publikacji, Wtorek, 21.04.2020,Maciej SkwaraAutor, Maciej Skwara,4117Ilość wyświetleń, 4117
W załączeniu przedstawiamy informacje Związku Międzygminnego „Ślęza-Oława” o wprowadzonych udogodnieniach dla przedsiębiorców, którzy w związku z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii, musieli tymczasowo zamknąć lub ograniczyć prowadzoną działalność gospodarczą –SZCZEGÓŁY (PDF)
Przypominamy, że w przypadku zmiany danych będących podstawą ustalenia wysokości należnej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi lub określonej w deklaracji ilości odpadów komunalnych powstających na danej nieruchomości, właściciel nieruchomości jest obowiązany złożyć nową deklarację w terminie do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiła zmiana.
W razie pytań prosimy o kontakt mailowy: zwiazek@sleza-olawa.pl lub telefoniczny pod numerem 71 391 91 50 wew. 1 lub 2.