Dyrektor p.o. Tomasz Narolski, tel. 71 786 09 65, budynek 3LP
Do zadań Wydziału Komunalnego i Ochrony Środowiska należy, w szczególności:
1) realizacja wniosków jednostek pomocniczych dotyczących funduszu sołeckiego oraz inicjatyw społecznych z wydatków bieżących;
2) współdziałanie z komórkami Urzędu w zakresie planowania, przygotowywania i realizacji inwestycji i remontów;
3) udział w komisjach związanych z ustalaniem i szacowaniem strat powstałych w mieniu Gminy lub w gospodarstwach domowych z terenu Gminy wynikających z nagłych zjawisk hydrologiczno-meteorologicznych lub innych zdarzeń losowych;
4) opiniowanie i współpraca z innymi instytucjami zewnętrznymi w zakresie zadań realizowanych przez Wydział;
5) współpraca ze spółkami komunalnymi Gminy w ramach realizowanych zadań;
6) zarządzanie i bieżąca konserwacja obiektu wielofunkcyjnego w Kotowicach;
7) zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów finansowo-księgowych w ramach realizowanych zadań;
8) sporządzanie sprawozdań z działalności;
9) wykonywanie innych zadań wynikających z odrębnych przepisów lub zarządzeń Burmistrza.