OGŁOSZENIE
BURMISTRZA SIECHNIC
o konsultacjach społecznych projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu obejmującego część obrębu Iwiny, gmina Siechnice.
Na podstawie art. 17 pkt 11 w trybie art. 8h ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.), a także na podstawie art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 z późn. zm.),
ogłaszam rozpoczęcie konsultacji społecznych dotyczących
projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu obejmującego część obrębu Iwiny, gmina Siechnice wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
Konsultacje społeczne odbywają się w terminie od 18 czerwca 2025 r. do 17 lipca 2025 r.
Formy konsultacji społecznych:
- zbieranie uwag,
- spotkanie otwarte poprzedzone prezentacją ww. projektu planu miejscowego, które odbędzie się w dniu 26 czerwca 2025 r., w godz. 1530 – 1600 w sali sesyjnej na III piętrze Urzędu Miejskiego w Siechnicach, pod adresem: ul. Jana Pawła II 12,
- dyżur projektanta ww. projektu planu miejscowego w dniu 26 czerwca 2025 r., w godz. 1600 – 1630 w sali sesyjnej na III piętrze Urzędu Miejskiego w Siechnicach, pod adresem: ul. Jana Pawła II 12.
Projekt planu miejscowego oraz prognoza oddziaływania na środowisko są udostępnione:
- w Urzędzie Miejskim w Siechnicach – pokój nr 215 II piętro, w godzinach pracy urzędu,
- w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Siechnice pod adresem: https://siechnice.bip.gov.pl/ [w zakładce: Planowanie przestrzenne > Projekty MPZP > Projekty sporz. w nowym trybie (zgodnie z nowymi przepisami) > Projekty poddane konsultacjom społecznym],
- na stronie internetowej Gminy Siechnice pod adresem: http://www.siechnice.gmina.pl [w zakładce: Planowanie przestrzenne > PLANY I STUDIUM - wyłożenie do wglądu publicznego].
Uwagi należy składać do Burmistrza Siechnic na piśmie na formularzu (wzór formularza dostępny pod linkiem wzór formularza dostępny pod linkiem: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/formularz-pisma-dotyczacego-aktu-planowania-przestrzennego):
- w postaci papierowej na adres: Urzędu Miejskiego w Siechnicach ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice,
- w postaci elektronicznej na adres: planowanie@umsiechnice.pl,
- w postaci elektronicznej za pomocą platformy ePUAP,
- lub ustnie do protokołu z podaniem: imienia i nazwiska albo nazwy, adresu zamieszkania albo siedziby, oraz ze wskazaniem czy jest się właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej uwagą; w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17 lipca 2025 r. Wniosek może zawierać również dodatkowe dane do kontaktu, takie jak adres poczty elektronicznej, adres do korespondencji lub numer telefonu.
Zgodnie z art. 39 ust. 1 i art. 40 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 z późn. zm.) każdy może wnieść uwagi i wnioski do prognozy oddziaływania na środowisko. Uwagi i wnioski należy składać w formie pisemnej, ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres planowanie@umsiechnice.pl do Burmistrza Siechnic z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga lub wniosek dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17 lipca 2025 r.
Burmistrz Siechnic
KLAUZULA INFORMACYJNA RODO
Zgodnie art. 17a oraz art. 8a ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, wykonując obowiązek o którym mowa w art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwanego dalej RODO, informuje, że w przypadku danych osobowych zawartych we wnioskach, o których mowa w powyższym ogłoszeniu:
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Siechnicach jest Gmina Siechnice – dane kontaktowe: ul. Jana Pawła II 12,55-011 Siechnice, tel. 71 786 09 01, biuro@umsiechnice.pl. Administrator Danych Osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: iod@umsiechnice.pl .
- Dane osobowe będą przetwarzane w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz na podstawie art. 17 pkt 1 i pkt 12 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i art. 42 pkt 1 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, realizowanych w celach związanych z udziałem społeczeństwa w opracowywaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, o których mowa w niniejszym obwieszczeniu, oraz strategicznej oceny oddziaływania na środowisko wyżej wymienionego planu.
- W związku z przetwarzaniem danych odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, a także inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Siechnice przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Burmistrz Siechnic.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane oraz zgodnie z okresem archiwizacji określonymi przez obowiązujące przepisy.
- Przysługuje prawo żądania dostępu do treści swoich danych osobowych oraz uzyskania ich kopii, prawo do sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Jeżeli dane osobowe nie zostały zebrane od osoby, której dane dotyczą – osobie tej przysługuje prawo dostępu do wszelkich informacji o ich źródle pod warunkiem, że nie wpływa to na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano.
- Podanie danych osobowych jest wymagane, zgodnie z art. 8c ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
- Zbierane i przetwarzane dane osobowe nie są poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Dane nie są przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Administrator
Burmistrz Siechnic