OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA SIECHNIC
z dnia 18 kwietnia 2025r.
o przystąpieniu do konsultacji społecznych w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji
Na podstawie art. 6 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 7 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 278) oraz uchwały Rady Miejskiej w Siechnicach Nr XIV/216/25 z dnia 17 kwietnia 2025 r. Burmistrz Siechnic ogłasza konsultacje społeczne, w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji.
W konsultacjach społecznych mogą wziąć udział wszyscy interesariusze rewitalizacji wymienieni w art. 2 Ustawy o rewitalizacji, m.in.:
− mieszkańcy Gminy Siechnice,
− właściciele, użytkownicy wieczyści nieruchomości i podmioty zarządzające nieruchomościami znajdującymi się na terenie Gminy Siechnice, w tym spółdzielnie mieszkaniowe, wspólnoty mieszkaniowe, społeczne inicjatywy mieszkaniowe, towarzystwa budownictwa społecznego oraz członkowie kooperatywy mieszkaniowej współdziałający w celu realizacji na obszarze rewitalizacji inwestycji mieszkaniowej,
− podmioty prowadzące lub zamierzające prowadzić na obszarze gminy działalność gospodarczą,
− podmioty prowadzące lub zamierzające prowadzić na obszarze gminy działalność społeczną, w tym organizacje pozarządowe i grupy nieformalne,
− jednostki samorządu terytorialnego oraz ich jednostki organizacyjne, oraz organy doradcze i konsultacyjne gminy,
− organy administracji publicznej oraz inne podmioty, realizujące na obszarze rewitalizacji uprawnienia Skarbu Państwa.
Konsultacje prowadzone będą w okresie od 29.04.2025 do 04.06.2025 roku w następujących formach:
1. w formie Zgłaszania Uwag na formularzu, który stanowi załącznik nr 2 do uchwały lub
2. poprzez formularz zgłaszania uwag w aplikacji mMieszkaniec (moduł mKonsultacje).
Formularz Zgłaszania Uwag zostanie udostępniony do pobrania na stronie internetowej Gminy Siechnice (www.siechnice.gmina.pl).
Wypełniony Formularz Zgłaszania Uwag należy przesłać na adres mailowy: konsultacje@umsiechnice.pl lub wypełnić w aplikacji mMieszkaniec, ewentualnie można złożyć bezpośrednio w Kancelarii Urzędu Miejskiego w Siechnicach lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Urzędu Miejskiego w Siechnicach, Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice.
Formularze Zgłaszania Uwag, które wpłyną po zakończeniu konsultacji nie będą brane pod uwagę.
W przypadku dostarczenia formularza za pośrednictwem poczty decyduje data wpływu korespondencji.
Niezwłocznie po zakończeniu konsultacji sporządzona zostanie informacja podsumowująca ich przebieg, zawierająca dane o miejscu i czasie ich przeprowadzenia, omówienie ich przebiegu oraz zgłoszonych uwag wraz z odniesieniem się do nich, informacja zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej gminy.
Burmistrz Siechnic