Na podstawie art. 17 pkt 11 i 13, w związku z art. 8h ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) oraz zgodnie art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112), zawiadamiam o rozpoczęciu konsultacji społecznych dotyczących projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu Iwiny, oznaczonego symbolem „A2”, gmina Siechnice, wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, sporządzanego na podstawie uchwały nr LXVIII/615/23 Rady Miejskiej w Siechnicach z dnia 27 kwietnia 2023 r.
Konsultacje społeczne będą prowadzone w terminie od 17 lutego 2025 r. do 17 marca 2025 r. i obejmą:
1. zbieranie uwag do projektu planu w terminie od 17 lutego 2025 r. do 17 marca 2025 r., zbieranie wniosków i uwag do prognozy oddziaływania na środowisko w terminie od 17 lutego 2025 r. do 17 marca 2025 r.;
2. spotkanie otwarte, które odbędzie się w dniu 5 marca 2025 r. (środa) od godz. 16:00 do 16:30 w sali sesyjnej na III piętrze Urzędu Miejskiego w Siechnicach, pod adresem: ul. Jana Pawła II 12;
3. prowadzenie punktu konsultacyjnego od 17 lutego 2025 r. do 17 marca 2025 r. w czasie konsultacji społecznych w godzinach pracy urzędu: w Urzędzie Miejskim w Siechnicach, pod adresem: ul. Jana Pawła II 12 (pok. nr 215 II piętro).
Uwagi do projektu planu miejscowego oraz wnioski i uwagi do prognozy oddziaływania na środowisko należy składać do Burmistrza Siechnic w formie papierowej w Kancelarii Urzędu Miejskiego w Siechnicach (mieszczącej się na parterze budynku) lub wysłać na adres Urzędu Miejskiego w Siechnicach (ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice) za pośrednictwem operatora pocztowego lub w formie elektronicznej przesyłając na adres: planowanie@umsiechnice.pl wiadomość z dołączonym skanem wypełnionego formularza w postaci papierowej lub formularzem w formie dokumentu elektronicznego) lub za pomocą Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej - ePUAP (adresy skrytek ePUAP Gminy Siechnice podane są na stronie internetowej Gminy Siechnice pod adresem: https://www.siechnice.gmina.pl/strona-69-urzad_miejski_w_siechnicach.html) bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, a w przypadku prognozy oddziaływania na środowisko także ustnie do protokołu.
Uwaga musi zawierać dane wnioskodawcy tj. imię i nazwisko lub nazwę, adres zamieszkania albo siedziby, adres poczty elektronicznej (o ile taki posiada), a także wskazanie nieruchomości, której wnioskodawca jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym, której uwaga dotyczy tj. adres lub numer działki i obrębu ewidencyjnego. Można również podać adres do korespondencji (w tym email) lub numer telefonu.
Uwagi należy składać na formularzu pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego, którego wzór udostępniam poniżej.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Burmistrz Siechnic. Uwagi złożone po upływie określonego wyżej terminu pozostaną bez rozpatrzenia.