Na mocy zarządzenia Burmistrza Siechnic z dniem 21 lutego 2022 roku otwiera się Urząd Miejski w Siechnicach dla bezpośredniej obsługi interesantów. Jednakże, w celu zapewnienia bezpieczeństwa interesantom i pracownikom Urzędu bezpośrednia obsługa interesantów będzie realizowana przy zachowaniu następujących zasad:
1) interesanci przebywający w budynku Urzędu muszą zakrywać usta i nos nieprzerwanie od chwili wejścia do budynku, do momentu jego opuszczenia,
2) interesanci muszą zachowywać co najmniej 1,5 metrowy dystans społeczny
i korzystać ze środków do dezynfekcji rąk dostępnych na miejscu w siedzibie Urzędu,
3) w przypadku zaobserwowania niepokojących objawów chorobowych interesant może zostać poddany pomiarowi temperatury termometrem bezdotykowym,
4) interesanci powinni ograniczać przebywanie w budynku Urzędu do niezbędnego minimum, unikając niepotrzebnego przemieszczania po Urzędzie, zwłaszcza w celach niezwiązanych z załatwianą sprawą,
5) interesanci powinni ograniczać rozmowy w trakcie przebywania w Urzędzie (w tym także przy użyciu telefonu komórkowego),
6) w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu biurowym może przebywać tylko jeden interesant - obsługa odbywa się pojedynczo,
7) zaleca się wcześniejsze umawianie wizyt w Urzędzie z wykorzystaniem dostępnych środków komunikacji na odległość,
8) przy wnoszeniu na rzecz Gminy należnych opłat zaleca się korzystanie
z elektronicznych metod płatności.
Opłaty skarbowe można dokonywać na numer konta - Urząd Miejski w Siechnicach,
ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice
Dane banku: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy Oddział w Siechnicach, ul. Jana Pawła II 27B, 55-011 Siechnice
Nr konta bankowego: 89 9584 1092 2010 1000 0101 0004
W związku z zaplanowaną wizytą, interesant powinien:
1) przygotować poprawnie wypełniony wniosek,
2) mieć ze sobą ważny dokument tożsamości (dowód osobisty albo paszport),
3) w zależności od załatwianej sprawy komplet dokumentów ustawowo wymaganych do wglądu,
4) potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej.
Rekomenduje się załatwianie spraw za pośrednictwem:
1) Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP- adresy skrytek ePUAP Gminy Siechnice: /Siechnice/skrytka lub /Siechnice/SkrytkaESP
2) e-mail: biuro@umsiechnice.pl
3) telefonicznie: (71) 786 09 01
Bezpośrednie numery telefonów:
1) meldunki i dowody osobiste – nr tel. (71) 786 09 20, (71) 786 09 91,
UWAGA:
W przypadku zgłoszenia meldunku powyżej dwóch osób wizytę należy umówić telefonicznie pod nr tel. (71) 786 09 20 lub (71) 786 09 91.
2) ewidencja działalności gospodarczej, koncesje na sprzedaż napojów alkoholowych – (71) 786 09 62,
3) Urząd Stanu Cywilnego – (71) 786 09 19,
4) podatek od nieruchomości, rolny i leśny - (71) 786 09 24, (71) 786 09 06,
(71) 786 09 60,
5) podatek od środków transportowych, ulgi w spłacie podatków - (71) 786 09 09,
6) księgowość podatkowa - (71) 786 09 70, (71) 786 09 28,
7) planowanie przestrzenne - (71) 786 09 83, (71) 786 09 54, (71) 786 09 38,
8) geodezja - (71) 786 09 77, (71) 786 09 43,
9) nieruchomości - (71) 786 09 63, (71) 786 09 37,
10) rewitalizacja - (zaświadczenia) - (71) 786 09 50,
11) ochrona środowiska – wycinka drzew, program „beczka”, deklaracje dotyczące źródeł ciepła, program czyste powietrze - (71) 786 09 81,
(71) 786 09 45.