Uprzejmie informujemy o konieczności zweryfikowania oświadczeń złożonych w celu przyznania grantu na zakup sprzętu komputerowego dla dzieci z rodzin byłych pracowników PGR w ramach konkursu grantowego „Granty PPGR”.
Prosimy wszystkie osoby, które wraz z oświadczeniem nie złożyły stosownych dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia w PPGR, o ich dostarczenie do Kancelarii Urzędu Gminy Siechnice (parter) w terminie do 10 grudnia 2021 r. (w godzinach pracy urzędu).
Prosimy także o złożenie, wraz z dokumentacją potwierdzającą fakt zatrudnienia w PPGR, WNIOSKU O UZUPEŁNIENIE OŚWIADCZENIA (dokumenty w wersji papierowej dostępne są w Kancelarii Urzędu Gminy Siechnice) lub do pobrania z załączników:
1. Wniosek o uzupełnienie oświadczenia dla rodzica/opiekuna prawnego
2. Wniosek o uzupełnienie oświadczenia ucznia szkoły średniej, który osiągnął pełnoletność
Prosimy o czytelne wypełnienie wszystkich pól.
W świetle obowiązujących wytycznych brak dokumentów potwierdzających zatrudnienie osoby spokrewnionej w zlikwidowanym PPGR będzie skutkował brakiem możliwości ubiegania się o przyznanie grantu na rzecz danej osoby.
W przypadku jakichkolwiek pytań służymy pomocą pod nr tel. 71 786 09 50