Zdalna Obsługa Interesantów przez Przewodniczącego Rady Miejskiej w Siechnicach
Archiwum
Czwartek, 21.10.2021Data publikacji, Czwartek, 21.10.2021,Maciej SkwaraAutor, Maciej Skwara,1257Ilość wyświetleń, 1257
Informujemy, że pilotażowo uruchomiona zostaje zdalna obsługa interesantów przez Przewodniczącego Rady Miejskiej w Siechnicach.
Osoba zainteresowana zdalnym wzięciem udziału w spotkaniu, zobowiązana jest na minimum trzy dni przed dniem przyjęć, zgłosić swój udział wraz z tematem do omówienia na spotkaniu na adres: radamiejska@umsiechnice.pl. W zgłoszeniu e-mailowym należy podać adres zwrotny, na który prześlemy link do udziału w spotkaniu w aplikacji Microsoft Teams oraz kontaktowy numer telefonu.
Przypominamy, że przyjęcia przez Przewodniczącego Rady odbywają się w każdą środę tygodnia od godziny 16:00 do 17:00.
Pilotażowa zdalna obsługa przyjęć interesantów będzie prowadzona do 24 listopada 2021 r. o jej przedłużeniu poinformujemy osobnym komunikatem.