Siechnicka Inwestycyjna Spółka Komunalna sp. z o.o. To nowo utworzone przedsiębiorstwo z wyłącznym udziałem kapitału miasta Siechnice.
Jej celem jest zarządzanie budynkami wykorzystywanymi przez Gminę oraz jej jednostki i prowadzenie inwestycji Gminnych.
Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Asystenta Zarządu
Podstawowy zakres obowiązków: • Koordynowanie działań związanych z prawidłowym funkcjonowaniem biura Spółki • Rozpoznanie potrzeb i projektowanie usług dla klientów • Analiza, weryfikacja dokumentów, organizacja pracy • Utrzymywanie bardzo dobrych relacji z podmiotami współpracującymi • Aktywny udział w planowaniu i podejmowaniu działań biznesowych • Bieżący nadzór nad procesami organizacyjnymi
Wymagania: • Studia wyższe, także licencjackie • Doskonała organizacja pracy, dyscyplina, samodzielność • Doświadczenie w pracy z klientem biznesowym • Systematyczność, rzetelność oraz wysoka motywacja • Znajomość zasad zarządzania nieruchomościami, funkcjonowania podmiotów gospodarczych i administracji • Znajomość zasad obiegu dokumentów w firmie • Ponadprzeciętne umiejętności wykorzystania komputera w pracy • Kompetencje interpersonalne i wysoka kultura osobista • Zaangażowanie i inicjatywa, chęć doskonalenia swoich umiejętności • Prawo jazdy kat. B
Doświadczenie w kierowaniu projektami inwestycyjnymi ew. posiadane uprawnienia w budownictwie lub zarządzaniu nieruchomościami będą dodatkowym atutem.
Aby aplikować na wybrane stanowisko należy przesłać list motywacyjny i cv za pośrednictwem serwisu Gumtree.pl do 24 stycznia 2012 r.
Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję. Prosimy o wpisanie klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."