Dyrektor Samorządowego Żłobka Siechnicach ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy - Specjalista.
Określenie stanowiska: Specjalista w Samorządowym Żłobku w Siechnicach
I. Wymagania niezbędne:
Spełnianie wymagań zgodnych z art.6 ustawy o pracownikach samorządowych, z dnia 21 listopada 2008 roku określanych dla stanowisk urzędniczych, kandydat:
1. obywatelstwo polskie, lub spełnia wymogi określone w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
3. posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na ww. stanowisku, wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
4. posiadanie minimum 3 letniego stażu pracy w JST,
5. nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6. posiada nieposzlakowaną opinią.
II. Wymagania dodatkowe:
1. posiadanie wykształcenia wyższego,
2. wymagana znajomość przepisów:
a) ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3 oraz aktów wykonawczych, szczególnie przepisów dotyczących funkcjonowania żłobków,
b) ustawy o pracownikach samorządowych,
c) ustawa o samorządzie gminnym,
d) ustawa Kodeks pracy,
e) Kodeks Postępowania Administracyjnego,
3. posiadanie prawa jazdy kat. B,
4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
5. posiadanie umiejętność sprawnej organizacji pracy i pracy w zespole,
6. posiadanie umiejętności gospodarowania środkami finansowymi w sposób zapewniający prawidłową realizację zadań ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o finansach publicznych i prawa zamówień publicznych,
7. umiejętność korzystania z przepisów,
8. dokładność, staranność, obowiązkowość, komunikatywność, dyspozycyjność, dbałość o przestrzeganie przepisów i procedur
9. praca wymaga:
a) znajomości obsługi komputera, urządzeń biurowych wielofunkcyjnych,
b) znajomości obsługi programów komputerowych typu: edytor tekstów, Excel, innych wynikających z zadań na stanowisku.
III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Samorządowym Żłobku w Siechnicach, w Siechnicach rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej
oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.
IV Informacja o warunkach zatrudnienia na stanowisku:
Wymiar czasu pracy – 1/1 etat
Miejsce wykonywania pracy: Umowa terminowa – wstępnie na czas określony w Samorządowym Żłobku w Siechnicach przy ul. Mickiewicza 16, możliwością dalszego zatrudnienia. Przewidywany termin zatrudnienia: II kwartał 2025 r.
V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do obowiązków Specjalisty należeć będzie w szczególności:
1. Obsługa administracyjna sekretariatu.
2. Rejestracja pism wychodzących i przychodzących, koordynowanie korespondencją.
3. Obsługa interesantów, udzielanie niezbędnych informacji wg kompetencji.
4. Prowadzenie rejestrów dokumentów i umów.
5. Zaopatrywanie sekretariatu w materiały i artykuły biurowe.
6. Sporządzanie i kontrola miesięcznych listy obecności pracowników wraz z ewidencją nieobecności.
7. Sporządzanie miesięcznych dzienników obecności zapisanych dzieci.
8. Obsługa aplikacji zMaluchami.pl.
9. Dbałość o terminowość zleconych zadań do realizacji.
10. Sporządzanie sprawozdań wg kompetencji.
11. Wystawianie zaświadczeń interesantom.
12. Załatwianie spraw służbowych w UM Siechnice, na Poczcie, w Wydziale Edukacji UM Siechnice.
13. Udział w organizowaniu uroczystości na terenie placówki.
14. Współpraca z podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi w SżS.
15. Współpraca w sprawach związanych z inwentaryzacją majątku.
VI. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. List motywacyjny/podpisany/,
2. Życiorys /podpisany/,
3. Oryginał kwestionariusza osobowego dla osób ubiegających się o zatrudnienie
/podpisany/ według zał. Nr 1,
4. Kserokopie świadectw pracy,
5. Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i wykształcenie zawodowe,
6. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym /podpisane/,
7. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych /podpisane/,
8. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe /podpisane/,
9. Inne dokumenty potwierdzające zadeklarowane uprawnienia, kwalifikacje i umiejętności oraz opinie,
10. Oświadczenie o wyrażeniu zgody (zawarte w CV) na przetwarzanie dodatkowych danych osobowych kandydata – nieżądanych przez Żłobek a dostarczonych/zawartych w CV z inicjatywy kandydata
VII. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
a. List motywacyjny/podpisany/
b. Życiorys /podpisany/,
c. Oryginał kwestionariusza osobowego dla osób ubiegających się o zatrudnienie /podpisany/ według zał. Nr 1,
d. Kserokopie świadectw pracy,
e. Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i wykształcenie zawodowe,
f. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym /podpisane/,
g. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych /podpisane/,
h. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe /podpisane/,
i. Inne dokumenty potwierdzające zadeklarowane uprawnienia, kwalifikacje i umiejętności oraz opinie,
j. Oświadczenie o wyrażeniu zgody (zawarte w CV) na przetwarzanie dodatkowych danych osobowych kandydata – nieżądanych przez Żłobek a dostarczonych/zawartych w CV z inicjatywy kandydata.
VIII. Metoda wyboru kandydata:
a. Postępowanie w sprawie naboru składać się będzie z trzech etapów:
- wstępnej oceny złożonych dokumentów,
- testu sprawdzającego wiedzę,
- rozmowy kwalifikacyjnej.
b. Niezłożenie kompletu dokumentów i oświadczeń lub dokumentów niepodpisanych wymienionych w punkcie V ogłoszenia lub niespełnianie wymagań wymienionych w punkcie I ogłoszenia skutkuje odrzuceniem oferty na I etapie.
c. Z pozostałymi kandydatami zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna
( wymagania dodatkowe w ogłoszeniu) na podstawie której nastąpi wybór kandydata.
Dyrektor Samorządowego Żłobka w Siechnicach zastrzega sobie prawo do niewyłonienia żadnego z kandydatów.
IX. Termin i miejsce skłania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Specjalisty w Samorządowym Żłobku w Siechnicach” należy składać w biurze Samorządowego Żłobka w Siechnicach ul. A. Mickiewicza 16, lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej w terminie do dnia 12.03.2025r. do godz. 15.00.
Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Pożądane byłoby podanie przez osobę ubiegająca się o zatrudnienie numeru telefonu kontaktowego w celu usprawnienia kontaktu w procesie rekrutacji. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej SżS.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych związanych z zatrudnieniem:
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO, Samorządowy Żłobek w Siechnicach informuje, że w związku z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 t.j.) oraz art. 11, art. 12 ust. 1, art. 13 ust. 2a i 2b oraz art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135 t.j.) przetwarza Pani/Pana dane osobowe w związku z prowadzoną rekrutacją w celu zatrudnienia.
Jednocześnie przekazuje się poniższe informacje:
1) Administratorem Danych Osobowych pozyskanych, a następie przetwarzanych w związku z rekrutacją Samorządowy Żłobek w Siechnicach, ul. Adama Mickiewicza 16, 55-011 Siechnice. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy za pośrednictwem numeru telefonu 604 90 72 22 – Wojciech Huczyński lub e-mail: iod@huczynski.pl lub pisemnie na adres Administratora.
2) Dane osobowe przetwarzane są na podstawie wskazanych wyżej przepisów prawa, a ponadto:
i) art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. w celu nawiązania stosunku pracy, tj. przeprowadzenia rekrutacji, w związku ze złożoną przez Panią/ Pana aplikacją na stanowisko. Zakres danych: imię (imiona) i nazwisko; data urodzenia; dane kontaktowe wskazane przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie; wykształcenie; kwalifikacje zawodowe; przebieg dotychczasowego zatrudnienia, dane dotyczące zdrowia – niepełnosprawność.
ii) art. 6 ust. 1 lit c) RODO, tj. w celu wywiązania się z obowiązku prawnego nałożonego na Administratora, tj. przeprowadzenia rekrutacji; zakres danych tożsamy jak wyżej – na podstawie art. 221 – Kodeks pracy.
iii) UWAGA: Dane osobowe dodatkowe zawarte w CV, tj. informacja o zainteresowaniach osoby lub jej fotografia przetwarzanie są na podstawie zgody osoby ubiegającej się o zatrudnienie, tj. art. 6 ust. 1 lit a RODO. Są one podawane wyłącznie przez kandydata do pracy. Z tego względu w CV powinien znaleźć się zapis:
- Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dodatkowych zawartych w CV w celu rekrutacji prowadzonej przez Samorządowy Żłobek w Siechnicach.
3) Administrator nie przekazuje danych do innych odbiorców lub państwa trzeciego poza terenem Polski i UE.
4)Okres przechowywania danych:
1) w przypadku osoby, z którą zostanie nawiązany stosunek pracy (zatrudnionej) - do czasu rozwiązania lub ustania stosunku pracy, a następnie przez okres lat 10 od dnia ustania lub rozwiązania stosunku pracy,
2) dane umieszczone na BIP, tj. informacja z rozstrzygnięcia konkursu w zakresie imienia i nazwiska osoby oraz miejsca zamieszkania (nazwy miejscowości, w której kandydat mieszka) w rozumieniu Kodeksu cywilnego (tj. miejscem zamieszkania osoby fizycznej jest miejscowość, w której osoba ta przebywa z zamiarem stałego pobytu) - będą umieszczone w Biuletynie przed okres 3 miesięcy od dnia umieszczenia ogłoszenia o wynikach postępowania naboru na wolne stanowisko urzędnicze
3) w przypadku osoby, z którą nie nawiązano stosunku pracy – do czasu zakończenia procesu rekrutacji, a następnie dane osobowe są usuwane z zasobów Administratora (zwrot dokumentów na żądanie takiej osoby).
5) Katalog praw przysługujących osobie ubiegającej się o zatrudnienie:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawienia danych);
- ograniczenia przetwarzania danych – wówczas Administrator sprawdzi zasadność żądania;
- wniesienie sprzeciwu co do przetwarzania danych;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego we względu na ochronę danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych w Warszawie ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, w wypadku stwierdzenia naruszenia przetwarzania danych osobowych bądź niezgodności z celem ich zebrania
- prawo do usunięcia danych i przeniesienia ich do innego administratora – w przypadku danych, co do których wyrażono zgodę w procesie rekrutacji lub wycofano aplikację w postępowaniu rekrutacyjnym bez względu na etap postępowania.
6) Podanie danych zawartych w art. 221 §1 k.p. jest warunkiem ubiegania się o zatrudnienie. W przypadku niepodania danych wskazanych w pkt. 2 i) niniejszej klauzuli, nie będzie możliwy udział w rekrutacji.
7) Podanie danych, co do których wyrażono zgodę na przetwarzanie danych, tj. pkt. 2 iii) niniejszej klauzuli – kandydatka/dat do pracy nie ponosi żadnych konsekwencji i ich niepodanie nie wpływa na proces rekrutacji osoby.
8) Dane nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany lub profilowane.