Organizacja komunikacji w okresie świąteczno-noworocznym na liniach 80/800, 81/810, 82/820
Wtorek, 10.12.2024Data publikacji, Wtorek, 10.12.2024, Monika GrzelińskaAutor, Monika Grzelińska, 274Ilość wyświetleń, 274
Archiwum
W okresie świąteczno-noworocznym połączenia autobusowe na liniach 80/800, 81/810, 82/820 będą kursowały zgodnie z obowiązującym rozkładem jazdy.
24 grudnia 2024 roku (wtorek)
Wszystkie ww. linie autobusowe będą kursowały wg wigilijnych rozkładów jazdy.
25 – 26 grudnia 2024 r. (środa, czwartek) oraz 1 stycznia 2025 r. (środa)
Wszystkie ww. linie autobusowe będą kursowały wg świątecznych rozkładów jazdy (święta szczególne).
-
Mieszkaniec
Piątek, 18.04.2025Data publikacji, Piątek, 18.04.2025, Monika GrzelińskaAutor, Monika Grzelińska, 30Ilość wyświetleń, 30
Grupa "Pandy" z Przedszkola Układanka w międzynarodowym projekcie eTwinning
Grupa Pandy wraz z wychowawczynią Sandrą Chudak, pełniącą rolę koordynatora, bierze udział w międzynarodowym projekcie edukacyjnym eTwinning pod tytułem „Inclusive communication...
kliknij, aby przejść do dalszej części informacji
Mieszkaniec
Czwartek, 17.04.2025Data publikacji, Czwartek, 17.04.2025, Monika GrzelińskaAutor, Monika Grzelińska, 49Ilość wyświetleń, 49
Organizacji komunikacji w okresie Świąt Wielkanocnych oraz weekendu majowego w 2025 r .
ŚWIĘTA WIELKANOCNE 2025 r. W okresie Świąt Wielkanocnych linie autobusowe 108, 117, 123, 137, 138, 345, 612, 903, 904, 905, 907, 908, 909, 911, 913, 914, 917, 920, 921, 923...
kliknij, aby przejść do dalszej części informacji
|
1Wybierz element 1 2Wybierz element 2 3Wybierz element 3 4Wybierz element 4 5Wybierz element 5 6Wybierz element 6
-
-
-
Mieszkaniec
Wtorek, 04.02.2025Data publikacji, Wtorek, 04.02.2025, Monika GrzelińskaAutor, Monika Grzelińska, 717Ilość wyświetleń, 717
Rozlicz podatek w Gminie Siechnice – to się opłaca!
Czy wiesz, że rozliczając swój PIT w Gminie Siechnice, realnie wpływasz na rozwój swojego najbliższego otoczenia? To nie tylko obowiązek, ale i szansa na poprawę infrastruktury...
kliknij, aby przejść do dalszej części informacji
-
-
|