Na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) Urzędu Marszałkowskiego została umieszczona lista kandydatów do Rady Seniorów Województwa Dolnośląskiego.
Wybory do Rady Seniorów Województwa Dolnośląskiego odbywają się w dniach 2.09.2024 - 22.09.2024.
W załączeniu znajdą Państwo formularz głosowana, instrukcję wypełniania oraz listę kandydatów.
Wypełniony formularz głosowania należy przesłać w jeden z trzech sposobów
osobiście pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Kancelaria Sejmiku, ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, z dopiskiem „Rada Seniorów Województwa Dolnośląskiego”;
za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Kancelaria Sejmiku, ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, z dopiskiem „Rada Seniorów Województwa Dolnośląskiego”;
w wersji elektronicznej w postaci pliku przesłanego za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego, na platformie ePUAP. Formularz do głosowania na kandydata powinien zostać podpisany podpisem elektronicznym przez głosującą osobę starszą lub w przypadku Podmiotu przez upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu tego podmiotu osoby zgodnie z KRS lub innym właściwym dokumentem stanowiącym podstawę działalności danego Podmiotu.
O zachowaniu terminu złożenia formularza do głosowania w wersji papierowej decyduje data wpływu do Urzędu.
O zachowaniu terminu złożenia formularza do głosowania w wersji elektronicznej decyduje data wpływu przez e-PUAP na skrzynkę elektroniczną Urzędu.
W sprawach dotyczących wyborów proszę kontaktować się z Kancelarią Sejmiku.