5 sierpnia 2024 r. została podpisana umowa z Wykonawcą na demontaż i utylizację istniejącego dźwigu oraz dostawę i montaż nowego dźwigu osobowego o napędzie elektrycznym w budynku Urzędu Miejskiego w Siechnicach.
Nowa winda będzie spełniała wymogi i standardy dostępności budynków dla osób z niepełnosprawnościami w ramach zadania: „Dostępność przestrzeń publiczna w gminie Siechnice – zakup i wymiana dźwigu osobowego w budynku Urzędu Miejskiego w Siechnicach, ul. Jana Pawła II, 55-011 Siechnice”.
Wykonawcą projektu jest firma „SPEL-REM” Przedsiębiorstwo Usług Specjalistycznych Pietrusiak G., Wójcik G. – Spółka Jawna z siedzibą we Wrocławiu, ul. Bystrzycka 26, 54-215 Wrocław.
Realizacja umowy potrwa 3 miesiące od daty jej podpisania, czyli do 5 listopada 2024 r.
W tym czasie nastąpią utrudnienia w użytkowaniu windy, o których będziemy informować na bieżąco. Prosimy o wyrozumiałość i przepraszamy za ewentualne niedogodności.
Projekt realizowany w 2024 roku w ramach Programu „Dostępna przestrzeń publiczna” Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, Modułu A: likwidacja barier architektonicznych lub informacyjno-komunikacyjnych przez jednostki samorządu terytorialnego lub ich jednostki organizacyjne. Wartość wydatków w projekcie 259 638,00 zł, dofinansowanie w wysokości 172 470,01 zł. Zakres dostosowań oraz dostępności usług uruchomionych na skutek otrzymania dofinansowania obejmuje zakup i wymianę windy oraz zakup krzesła ewakuacyjnego w Urzędzie Miejskim w Siechnicach.