Ogłoszenie Burmistrza Siechnic w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących Diagnozy Delimitacyjnej Gminnego Programu Rewitalizacji wyznaczającej obszar zdegradowany i obszar rewitalizacji w Gminie Siechnice.
Na podstawie art. 5a ust. 1 i 2ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40), art. 6 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz. U. z 2021 r. poz. 485, z późn. zm.) oraz § 6 uchwały Nr XLII/381/21 Rady Miejskiej w Siechnicach z dnia 29 czerwca 2021 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami Gminy Siechnice.
Burmistrz Siechnic zaprasza mieszkańców gminy Siechnice do udziału w konsultacjach społecznych dotyczących Diagnozy Delimitacyjnej Gminnego Programu Rewitalizacji wyznaczającej obszar zdegradowany i obszar rewitalizacji w Gminie Siechnice.
1. Celem konsultacji jest poznanie stanowiska mieszkańców i podmiotów uprawnionych dotyczącychDiagnozy Delimitacyjnej Gminnego Programu Rewitalizacji wyznaczającej obszar zdegradowany i obszar rewitalizacji w Gminie Siechnice, a w szczególności poznania ich opinii i uwag.
2. Konsultacje rozpoczną się 31 marca.2023 r., a zakończą się 30 kwietnia 2023 r. Uczestnikami konsultacji mogą być następujące pełnoletnie osoby i podmioty wymienione w art. 2 ust. 2 ustawy o rewitalizacji, w tym:
a) mieszkańcy proponowanego obszaru rewitalizacji oraz właściciele, użytkownicy wieczyści nieruchomości i podmioty zarządzające nieruchomościami na tym obszarze, w tym spółdzielnie mieszkaniowe, wspólnoty mieszkaniowe, społeczne inicjatywy mieszkaniowe i towarzystwa budownictwa społecznego;
b) mieszkańcy Gminy Siechnice oraz właściciele nieruchomości inni, niż wymienieni w pkt 1;
c) podmioty prowadzące lub zamierzające prowadzić na obszarze Gminy Siechnice działalność gospodarczą albo działalność społeczną, w tym organizacje pozarządowe i grupy nieformalne.
3. Zasięg konsultacji obejmuje teren całej Gminy Siechnice.
4. Konsultacje zostaną przeprowadzone w formie:
1) zbierania uwag w postaci papierowej lub elektronicznej poprzez wypełnienie formularza dostępnego w Urzędzie Miejskim w Siechnicach oraz na stronie internetowej gminy www.siechnice.gmina.pl oraz pod linkiem: https://ankieta.deltapartner.org.pl/siechnice_formularz_uwag_or_i_oz
2) spotkania otwartego dla interesariuszy procesu rewitalizacji – w dniu 18.04.2023 r. w godz. 15.00- 18.00 w Sali Sesyjnej Urzędu Miejskiego w Siechnicach.
3) wypełnienia elektronicznego formularza ankiety dostępnej na stronie internetowej gminy www.siechnice.gmina.pl https://ankieta.deltapartner.org.pl/siechnice_ankieta_gpr
5. Wypełnione formularze można dostarczyć:
1) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: konsultacje@umsiechnice.pl
2) drogą korespondencyjną na adres: Urzędu Miejskiego w Siechnicach, ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice;
3) osobiście w Kancelarii Urzędu Miejskiego w Siechnicach, ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice w godzinach pracy Urzędu;
4) poprzez wypełnienie formularza uwag on-line: https://ankieta.deltapartner.org.pl/siechnice_formularz_uwag_or_i_oz
6. Wyniki konsultacji zostaną opublikowane do 30 dni od ich zakończenia za pośrednictwem strony internetowej gminy www.siechnice.gmina.pl i www.siechnice.bip.gov.pl w terminie do 12.05.2023 r.
Wyniki konsultacji nie mają mocy wiążącej dla organów gminy.