AKTUALIZACJA - 19.10.2020 r.:
Z uwagi na obecną sytuację epidemiologiczną wywołaną wirusem COVID-19 oraz w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo klientów Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego we Wrocławiu zawiesza się funkcjonowanie tzw. punktów mobilnych w gminach powiatu wrocławskiego od dnia 19 października 2020 r. (poniedziałek) do odwołania.
Wszelkie sprawy obsługiwane dotychczas w tzw. punktach mobilnych będą załatwiane w budynku Starostwa Powiatowego we Wrocławiu (ul. Kościuszki 131, Wrocław) – Wydział Komunikacji – wejście boczne od strony parkingu.
W Wydziale Komunikacji klienci przyjmowani są od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.15 do 14.45 (wejście ostatniego klienta o godz. 14.30).
UWAGA! Dla klientów oczekujących w kolejce 1 wydawane są każdego dnia o godz. 7.15 numery z określeniem konkretnej godziny oraz ze wskazaniem stanowiska obsługi.
Przed wejściem do Wydziału Komunikacji należy ustawić się w jednej z 3 kolejek:
- kolejka 1: rejestracja pojazdu, wymiana dowodu rejestracyjnego (brak miejsca na pieczątki badań technicznych), pobranie tablic czasowych (czerwonych) na badania techniczne, wtórnik dowodu rejestracyjnego/karty pojazdu,
- kolejka 2: odbiór dowodu rejestracyjnego, zgłoszenie zbycia/nabycia pojazdu, wyrejestrowanie pojazdu (z powodu demontażu, kradzieży), wpisy adnotacji do dowodu rejestracyjnego (gaz, hak, L, TAXI, dopisanie współwłaściciela), czasowe wycofanie pojazdu z ruchu, wtórnik nalepki kontrolnej na szybę,
- kolejka 3: prawa jazdy, transport drogowy, ośrodki szkolenia kierowców, stacje kontroli pojazdów, instruktorzy/wykładowcy, diagności, sprawy związane z usuwaniem pojazdów.
UWAGA! Wszelkie dokumenty złożone do dnia 15 października 2020 r. w tzw. punktach mobilnych będą do odbioru wyłącznie w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu (ul. Kościuszki 131) w Wydziale Komunikacji – po ustawieniu się w kolejce 2.
Więcej informacji dotyczących spraw obsługiwanych dotychczas w tzw. punktach mobilnych można uzyskać pod nr telefonu 71/7221878.
Zachęcamy do skorzystania z możliwości załatwienia spraw związanych z pojazdami w Mobilnym Wydziale Komunikacji w Gminie Siechnice, który będzie przyjmował interesantów na parterze Urzędu Miejskiego w Siechnicach w dniach:
- 06.10.2020 r. w godzinach 9:00-11:30 (WTOREK)
- 13.10.2020 r. w godzinach 9:00-11:30 (WTOREK)
- 20.10.2020 r. w godzinach 9:00-11:30 (WTOREK)
- 27.10.2020 r. w godzinach 9:00-11:30 (WTOREK)