Oferta pracy - stanowisko ds. remontu urządzeń i instalacji elektrycznych
Archiwum
Poniedziałek, 07.01.2019 Data publikacji, Poniedziałek, 07.01.2019 , Mariusz Różnowicz Autor, Mariusz Różnowicz , 1245 Ilość wyświetleń, 1245
Urząd Miejski w Siechnicach poszukuje pracownika na stanowisko urzędnicze ds. remontu urządzeń i instalacji elektrycznych. Zadaniem pracownika będzie nadzorowanie firm wykonawczych prowadzących konserwację i eksploatację oświetlenia ulicznego oraz instalacji w budynkach komunalnych. Pracownik powinien posiadać doświadczenie w nadzorowaniu i eksploatacji urządzeń i instalacji elektrycznych. Więcej informacji można uzyskać pod nr. telefonu 601 915 870.
Przejdź do - aktualność Poprzednia
Przejdź do - aktualność Następna
Pobierz artykuł w formie pliku Pdf Drukuj treść tego artykułu
Powrót do poprzedniej strony
Kontakt na stronie Kontakt
Mieszkaniec
Poniedziałek, 22.07.2024 Data publikacji, Poniedziałek, 22.07.2024 , Monika Grzelińska Autor, Monika Grzelińska , 64 Ilość wyświetleń, 64
Komunikat dotyczący ewidencji ludności, dowodów osobistych i Urzędu Stanu Cywilnego
Z powodu awarii aplikacji „ŹRÓDŁO” do obsługi Systemu Rejestrów Państwowych, w dniu 22 lipca 2024 roku (poniedziałek) stanowiska ds. dowodów osobistych i ewidencji ludności...
kliknij, aby przejść do dalszej części informacji
1 Wybierz element 1
2 Wybierz element 2
3 Wybierz element 3
4 Wybierz element 4
5 Wybierz element 5
6 Wybierz element 6
Mieszkaniec
Poniedziałek, 22.07.2024 Data publikacji, Poniedziałek, 22.07.2024 , Monika Grzelińska Autor, Monika Grzelińska , 64 Ilość wyświetleń, 64
Komunikat dotyczący ewidencji ludności, dowodów osobistych i Urzędu Stanu Cywilnego
Z powodu awarii aplikacji „ŹRÓDŁO” do obsługi Systemu Rejestrów Państwowych, w dniu 22 lipca 2024 roku (poniedziałek) stanowiska ds. dowodów osobistych i ewidencji ludności...
kliknij, aby przejść do dalszej części informacji