W związku z planowanym przystąpieniem Gminy Siechnice do programu pn.: „SYSTEM - Wsparcie działań ochrony środowiska i gospodarki wodnej realizowanych przez WFOŚiGW. Część 1) Usuwanie wyrobów zawierających azbest” realizowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu Burmistrz Siechnic ogłasza nabór osób zainteresowanych uzyskaniem dofinansowania w ramach projektu pn. „Usuwanie azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Siechnice w 2017 roku”.
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW ZGŁOSZENIOWYCH WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI: 31 stycznia 2017 r.
MIEJSCE I SPOSÓB SKŁADANIA WNIOSKÓW ZGŁOSZENIOWYCH WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI:
- osobiście: Biuro ds. Funduszy Zewnętrznych Urzędu Miejskiego w Siechnicach, ul. Jana Pawła II 12, pokój nr 104,
- za pośrednictwem poczty na adres: Biuro ds. Funduszy Zewnętrznych, Urząd Miejski w Siechnicach, ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice (decyduje data wpływu do Urzędu).
Dokumenty należy sporządzić oddzielnie dla każdego obiektu.
DOFINANSOWANIE: do 85% wydatków obejmujących demontaż, zebranie, transport oraz unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest, lecz nie więcej niż 680 zł za tonę usuniętego odpadu.
Przy składaniu wniosku należy uwzględnić konieczność zabezpieczenia własnych środków finansowych (100%) na realizację zadania oraz wymianę we własnym zakresie wyrobów azbestowych na bezazbestowe (np. środków na nowe pokrycie dachowe).
Prace będą realizowane przez wykonawcę wybranego przez Gminę w postępowaniu przetargowym.
KAŻDY Z WŁAŚCICIELI POTWIERDZAĆ BĘDZIE ILOŚĆ ODEBRANEGO OD NIEGO ODPADU POPRZEZ PODPISANIE PROTOKOŁU, KTÓRY PRZEDSTAWI MU WYKONAWCA PRAC.
Co najmniej 30 dni przed zaplanowanym terminem rozpoczęcia robót związanych z wymianą pokrycia dachowego właściciel, użytkownik wieczysty lub zarządca nieruchomości ma obowiązek zgłoszenia rozpoczęcia ww. robót do Starostwa Powiatowego we Wrocławiu.
Gmina dokona zwrotu poniesionych przez uczestników środków (obejmujących: demontaż, zebranie, transport i unieszkodliwienie odpadu) w wysokości do 85 % oraz do 680 zł za tonę usuniętego odpadu.
UCZESTNICY: osoby fizyczne i prawne wykorzystujące wyroby azbestowe lub posiadające odpady azbestowe na terenie Gminy Siechnice.
Osoby wyznaczone do udzielenia szczegółowych informacji: Małgorzata Karpa oraz Katarzyna Kurzawa, Biuro ds. Funduszy Zewnętrznych, tel. (71) 786 09 49, email: mkarpa@umsiechnice.pl, kkurzawa@umsiechnice.pl.
Wymagane wnioski i dokumenty:
(do pobrania ze strony internetowej Urzędu Miejskiego w Siechnicach oraz w Urzędzie Miejskim w Siechnicach, ul. Jana Pawła II 12 w pokoju 104)
- Wniosek zgłoszeniowy wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych.
- Zgoda na realizację prac.
- Oświadczenie nt. działalności gospodarczej.