Szanowni Państwo
Ze względu na liczne sygnały od Mieszkańców Gminy Siechnice o potrzebie dostępu do informacji o najważniejszych wydarzeniach mających miejsce na jej terenie, po ponad roku wznawiamy wydawanie Gazety Gminnej.
Zgodnie z Państwa wolą będziemy informować o działaniach władz gminy, pracowników Urzędu Miejskiego (oraz jednostek podległych), a także o pozostałych ciekawych wydarzeniach dotyczących naszego otoczenia. Ze względu na „wznowienie” wydawania gazety po przerwie, dużą część niniejszego numeru poświęcimy „kronice” ubiegłorocznych wydarzeń.
Zachęcamy Państwa do nadsyłania materiałów (tekstów, zdjęć) oraz informowania redakcji o ciekawych wydarzeniach na terenie gminy Siechnice.
Razem stwórzmy dział pod roboczą nazwą "Chwalimy się" - informacje z sołectw, szkół, stowarzyszeń … (zachęcamy wszystkich do redagowania tego działu)
W komentarzach poniżej prosimy o propozycje konkretnych miejsc kolportażu papierowej wersji gazety. Do tej pory kolportaż odbywał się poprzez budynki gminne (urząd , instytucje, ZOZ-y, placówki Gminnego Centrum Kultury), sklepy, punkty usługowe i lokale gastronomiczne.
PLIK Z GAZETĄ ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁACZNIKU PO LEWEJ STRONIE
Redakcja Gazety Gminnej
Kontakt do redakcji:
Urząd Miejski w Siechnicach
ul.Jana Pawła II 12
55-011 Siechnice
tel. 71/ 786 09 53
e-mail: mroznowicz@umsiechnice.pl