Szanowni Mieszkańcy
W dniach 25-26 maja 2012 roku odbędą się uroczystości związane z otwarciem nowej siedziby Urzędu Miejskiego w Siechnicach. W uroczystościach weźmie udział wielu zaproszonych gości oraz mam nadzieję setki mieszkańców naszej gminy.
Z tej okazji w nowym budynku zorganizowana zostanie wystawa fotograficzna promująca Gminę Siechnice - złożona z prac mieszkańców. Wystawa w założeniu miałaby przedstawiać najciekawsze punkty naszej gminy. Miejsca gdzie mieszkamy, wypoczywamy, uczymy się i pracujemy. Materiały powinny przedstawiać miejscowości oraz instytucje z terenu naszej gminy, a także piękne krajobrazy, których u nas nie brakuje. Liczę na Państwa inwencję i pomysły.
Zachęcam do aktywnego włączenia się w przygotowania do wystawy, poprzez dostarczenie ciekawych fotografii.
Z góry dziękuję za zainteresowanie naszą inicjatywą z Państwa strony i wszystkich Państwa zapraszam do obejrzenia wystawy.
Burmistrz Siechnic
Milan Ušák
Zdjęcia w formacie JPG prosimy przesyłać wraz z danymi kontaktowymi (imię i nazwisko, adres) na adres e-mail biuro@ugsiechnice.pl lub dostarczyć osobiście nagrane na płytę CD/DVD (do kancelarii Urzędu w Świętej Katarzynie ul.Żernicka 17 lub Gminnego Centrum Informacji w Siechnicach ul.Wiosenna 7). Termin składania prac to 14 maja 2012 roku.
Przekazując zdjęcia autor oświadcza, że jest ich autorem i posiada do nich prawa autorskie oraz, że zdjęcia mogą zostać bezpłatnie wykorzystane przez urząd podczas wystawy w nowej siedzibie Urzędu Miejskiego w Siechnicach.
Koszt przygotowania zdjęć do wystawy (zrobienie odbitek, oprawienie) poniesie organizator wystawy.
Organizator zastrzega sobie prawo doboru prac umieszczonych na wystawie.
Prace zostaną opatrzone podpisem z imieniem i nazwiskiem autora.