Wniosek o dofinansowanie należy składać do dyrektora szkoły, do której będzie uczęszczał uczeń od 1 września 2013 r., w terminie ustalonym przez Burmistrza Siechnic, tj. do 06 września 2013 r..
Wymagane dokumenty:
a) Wniosek o dofinansowanie.
b) Zaświadczenie o wysokości dochodów; w uzasadnionych przypadkach zamiast zaświadczenia może być dołączone oświadczenie o wysokości dochodów. W przypadku przekroczenia dochodów należy dołączyć uzasadnienie.
c) W przypadku korzystania przez rodzinę ucznia ze świadczeń pieniężnych z pomocy społecznej w formie zasiłku stałego lub okresowego – można przedłożyć zamiast zaświadczenia o wysokości dochodów - zaświadczenie o korzystaniu ze świadczeń pieniężnych w formie zasiłku stałego lub okresowego.
d) Kserokopia orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego – w przypadku uczniów posiadających orzeczenie.
e) Dowody zakupu podręczników lub materiałów dydaktycznych (faktura, rachunek, paragon).
W przypadku zbiorowego zakupu podręczników, należy okazać dowód / potwierdzenie zakupu.