Gmina Siechnice

logo_UE_rgb-1.jpg
Szukaj
Jana Pawła II 12
55-011 Siechnice
71 786 09 01 71 786 09 07
baner---turystyczne-top-15.jpg
baner-oferty-pracy.jpg
Portal
Powrót
(wstecz)
Drukuj
stronę
Pdf
Wypowiedz
się
Odpowiedź na pytanie nr 56
31 / 05 / 2012

Pytanie:

Panie Burmistrzu Dlaczego , gdy miałem niedopłatę podatku od nieruchomości w racie 4/2011 r. na kwotę 11 zł zostałem poinformowany o tym upomnieniem /koszt 8,80 zł/ dopiero po 12 kwietnia 2012 ? To jest 5 m-cy. Dlaczego nie było informacji na druku nowego podatku? Kiedyś Panie urzędniczki potrafiły zadzwonić i poinformować , że jest drobna niedopłata. Dla wyjeśnienia dodam ,że moje raty przekraczają 800 zł.


Odpowiedź:

Szanowny Panie,
w odpowiedzi na Pana zapytanie wyjaśniam,  że zgodnie z przyjętą w Urzędzie Miejskim procedurą windykacji zaległości upomnienia wystawiane są po upływie terminu płatności I - III raty podatku (tj. 15.03; 15.05; 15.09) dla zaległości przekraczających kwotę 10 zł oraz dla wszystkich zaległości niezależnie od kwoty po IV racie tj. po dniu 15 listopada danego roku.
W IV kwartale 2011 roku, ze względu na problemy kadrowe (vacat na stanowisku księgowości podatkowej) i związane z tym opóźnienia w księgowaniu wpłat wyjątkowo odstąpiono od wskazanej wyżej procedury i nie wystawiano upomnień po upływie terminu płatności IV raty podatku. Zaległości podatkowe za ten okres zostały uwzględnione w upomnieniach wysyłanych po I racie 2012 roku.
Proszę przyjąć zapewnienie, że była to sytuacja wyjątkowa, częściowo od nas niezależna, jednakże dołożymy wszelkich starań, aby nie powtórzyła się w przyszłości.


Milan Ušák
Burmistrz Siechnic

 

Wyślij link mailem
Powrót
(wstecz)
Drukuj
stronę
Pdf
Wypowiedz
się
baner-czujnik-smogu-gmina-s.jpg
baner-targowisko-w-siechnicach.jpg