Gmina Siechnice

logo_UE_rgb-1.jpg
banerek-fotowoltaika.jpg
Szukaj
Jana Pawła II 12
55-011 Siechnice
71 786 09 01 71 786 09 07
baner---turystyczne-top-15.jpg
Portal
Powrót
(wstecz)
Drukuj
stronę
Pdf
Wypowiedz
się
Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia zasad wyznaczenia składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji – konsultacje społeczne
30 / 10 / 2017

Przedstawiamy do Państwa opinii projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia zasad wyznaczenia składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji, zachęcając do kierowania uwag, opinii i propozycji w dniach od 30 października 2017 r. do 30 listopada 2017 r.

 

Powołanie Komitetu Rewitalizacji jest jednym z elementów partycypacji społecznej przejawiającej się udziałem interesariuszy rewitalizacji, w tym społeczności lokalnej, podmiotów gospodarczych i organizacji pozarządowych w podejmowaniu decyzji w sprawach ich dotyczących. Komitet stanowi forum współpracy i dialogu interesariuszy z organami gminy w zakresie przygotowania, prowadzenia i oceny rewitalizacji oraz pełni funkcję opiniodawczo-doradczą Burmistrza. Mając na celu ujednolicenie i uproszczenie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji podjęto decyzję o zmianie zapisów Regulaminu Komitetu Rewitalizacji stanowiącego załącznik do uchwały nr XXXVI/271/17 Rady Miejskiej w Siechnicach z dnia 16 marca 2017 roku.

 

Projekt  uchwały zmieniającej w sprawie określenia zasad wyznaczenia składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji wraz z załącznikiem, tj. projektem Regulaminu Komitetu Rewitalizacji Gminy Siechnice oraz formularz konsultacyjny dostępny jest w załącznikach, Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Siechnice (bip.siechnice.dolnyslask.pl) oraz w Biurze ds. Funduszy Zewnętrznych Urzędu Miejskiego w Siechnicach, ul. Jana Pawła II 12, pok. 104 (I piętro) w godzinach pracy Urzędu.

 

Konsultacje społeczne odbędą się w następujących formach:

- zbieranie uwag i opinii formie papierowej oraz elektronicznej z wykorzystaniem formularza konsultacyjnego. Wypełniony formularz można dostarczyć drogą elektroniczną na adres kfudali@umsiechnice.pl, drogą korespondencyjną na adres: Urząd Miejski w Siechnicach, ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice lub złożyć bezpośrednio na dziennik podawczy Urzędu,

- zbierania uwag ustnych do protokołu w Biurze ds. Funduszy Zewnętrznych Urzędu Miejskiego w Siechnicach przy ul. Jana Pawła II 12, pok. 104 (I piętro) w godzinach pracy Urzędu,

- spotkania konsultacyjnego, które odbędzie się w dniu 8 listopada 2017 r. o godzinie 17:00 w Sali Sesyjnej Urzędu Miejskiego w Siechnicach (III piętro) przy ul. Jana Pawła II 12. Spotkanie będzie miało na celu omówienie propozycji zasad wyznaczenia składu i zasad działania Komitetu Rewitalizacji oraz przeprowadzenie dyskusji w tej sprawie.

 

Nie będą rozpatrywane uwagi, opinie i propozycje z datą wpływu przed dniem 30 października 2017 r. i po dniu 30 listopada 2017 r.

Wyślij link mailem
Powrót
(wstecz)
Drukuj
stronę
Pdf
Wypowiedz
się
baner-czujnik-smogu-gmina-s.jpg
baner-targowisko-w-siechnicach.jpg
baner-rekrutacja.jpg