Szanowni Państwo,
prezentując po raz drugi Raport o Stanie Gminy Siechnice, pragnę poddać Państwa ocenie efekty najważniejszych działań naszego samorządu w minionym roku 2019.
Raport będzie przedmiotem debaty na sesji Rady Miejskiej w Siechnicach w dniu 20 sierpnia 2020 roku 27 sierpnia 2020 roku*.
Raport o stanie Gminy Siechnice za rok 2019 jest dokumentem przedkładanym Radzie Miejskiej oraz prezentowanym Mieszkańcom, którzy na mocy ustawy o samorządzie gminnym mogą jednoosobowo zabierać głos w debacie przeprowadzanej nad Raportem, po złożeniu do Przewodniczącego Rady pisemnego zgłoszenia popartego podpisami co najmniej 50 osób.
W związku z przedłużającym się stanem epidemii w Polsce oraz wynikającymi z tego powodu obostrzeniami, wersję papierową Raportu Mieszkańcy Gminy mogą przeglądać w Biurze Rady Miejskiej w Siechnicach (Urząd Miejski w Siechnicach, piętro III, pokój Nr 309) z uwzględnieniem następujących zasad bezpieczeństwa:
- interesanci przebywający w budynku Urzędu muszą zakrywać usta i nos nieprzerwanie od chwili wejścia do budynku, do momentu jego opuszczenia;
- interesanci muszą zachowywać co najmniej dwumetrowy dystans społeczny
i korzystać z jednorazowych rękawiczek lub środków do dezynfekcji rąk, które dostępne są przy drzwiach do windy na każdym piętrze Urzędu; - w przypadku zaobserwowania niepokojących objawów chorobowych interesant może zostać poddany pomiarowi temperatury termometrem bezdotykowym;
- interesanci powinni ograniczać przebywanie w budynku Urzędu do niezbędnego minimum, unikając niepotrzebnego przemieszczania po Urzędzie, zwłaszcza w celach niezwiązanych z załatwianą sprawą;
- w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu biurowym może przebywać tylko 1 interesant;
- zaleca się wcześniejsze umówienie wizyt w Urzędzie na nr tel. 71 786 09 01 lub 71 786 09 17.
Mieszkańców zainteresowanych wzięciem udziału w debacie nad Raportem z prawem zabierania głosu, zapraszam do składania swoich zgłoszeń do Przewodniczącego Rady Miejskiej za pośrednictwem Biura Rady Miejskiej, najpóźniej w terminie do dnia 19 sierpnia 2020 roku 26 sierpnia 2020 roku*. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15.
W załącznikach na dole strony zamieszczony jest wzór zgłoszenia udziału w debacie nad Raportem oraz wzór listy mieszkańców popierających udział w debacie.
Udział w debacie nad Raportem z prawem zabierania głosu podczas sesji Rady Miejskiej może nastąpić przy uwzględnieniu następujących zasad bezpieczeństwa:
- preferowana jest obecność osobista w Urzędzie Miejskim osoby zainteresowanej udziałem w dyskusji. W związku z powyższym pracownik Urzędu przed sesją skontroluje temperaturę ciała osoby zainteresowanej zabraniem głosu, a także zaopatrzy ją w maseczkę ochronną oraz wskaże dystrybutor z żelem do dezynfekcji dłoni,
- cała sesja jak i debata odbędzie się w trybie on-line za pośrednictwem programu e-Sesja oraz Microsoft Teams - pracownik Urzędu wskaże osoby zainteresowanej udziałem w dyskusji stanowisko dostępu do posiedzenia sesji przeprowadzanego w trybie on-line.
- głos będzie udzielany uczestnikom debaty według kolejności wpływu zgłoszeń do udziału w debacie do UM w Siechnicach.
Osoba zainteresowana zdalnym wzięciem udziału w dyskusji na sesji Rady Miejskiej zobowiązana jest do dnia 19 sierpnia 2020 r. 26 sierpnia 2020 roku* zgłosić swój udział na adres: radamiejska@umsiechnice.pl przesyłając skan wypełnionego zgłoszenia udziału w debacie oraz skan listy mieszkańców popierających udział w debacie. W zgłoszeniu należy podać adres e-mailowy, na który zostało zarejestrowane konto w aplikacji Microsoft Teams.
Z wyrazami szacunku
Burmistrz Siechnic
Milan Ušák
*Zmiana spowodowana zmianą zaplanowanego terminu sesji Rady Miejskiej w Siechnicach