Szanowni Państwo,
zgodnie z zarządzeniem Burmistrza Siechnic, z dniem 22 czerwca 2020 r. Urząd Miejski w Siechnicach otwiera się dla bezpośredniej obsługi interesantów, przy zachowaniu następujących zasad bezpieczeństwa:
1) interesanci przebywający w budynku Urzędu muszą zakrywać usta i nos nieprzerwanie od chwili wejścia do budynku, do momentu jego opuszczenia;
2) interesanci muszą zachowywać co najmniej dwumetrowy dystans społeczny i korzystać z jednorazowych rękawiczek lub środków do dezynfekcji rąk, które dostępne są przy drzwiach do windy na każdym piętrze Urzędu;
3) w przypadku zaobserwowania niepokojących objawów chorobowych interesant może zostać poddany pomiarowi temperatury termometrem bezdotykowym;
4) interesanci powinni ograniczać przebywanie w budynku Urzędu do niezbędnego minimum, unikając niepotrzebnego przemieszczania po Urzędzie, zwłaszcza w celach niezwiązanych z załatwianą sprawą;
5) w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu biurowym może przebywać tylko 1 interesant;
6) zaleca się wcześniejsze umawianie wizyt w Urzędzie z wykorzystaniem dostępnych środków komunikacji na odległość;
7) przy wnoszeniu na rzecz gminy należnych opłat zaleca się korzystanie z elektronicznych metod płatności.
W sprawach dotyczących rejestracji działalności gospodarczej, dowodów osobistych i meldunkowych, w tym zameldowania cudzoziemców nieposiadających numeru PESEL, obsługa interesantów odbywa się na parterze budynku, pojedynczo, wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu wizyty z pracownikiem Urzędu. W związku z zaplanowaną wizytą, interesant powinien przygotować poprawnie wypełniony wniosek (drukowanymi literami), mieć ze sobą ważny dokument tożsamości (dowód osobisty albo paszport) oraz w zależności od załatwianej sprawy komplet dokumentów ustawowo wymaganych do wglądu, potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej oraz przestrzegać zasad wymienionych w pkt 1-3.
Numery telefonów kontaktowych:
1) meldunki i dowody osobiste – 71 786 09 20 lub 71 786 09 91,
2) ewidencja działalności gospodarczej – 71 786 09 62.
Rekomenduje się załatwianie spraw za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej - ePUAP, drogą e-mailową: biuro@umsiechnice.pl i telefonicznie 71 786 09 01.
Przepraszamy za utrudnienia i prosimy o przestrzeganie powyższych zasad.